08-637-4131 udic@shaham.co.il שז"ר 31 , באר שבע

כמשפחה וגם כפרט אנחנו נחשפים לסיכונים שעלולים לפגוע בנו  בשגרת החיים  ובנכסים הפיננסים שלנו.

ברור שאין התנהלות פיננסית אחראית של משפחה מבלי לטפל בעולם הסיכונים. הרי אפשר לחסוך ולחסוך ואז חלילה להיכנס למצב בריאותי שמחייב הוצאה כספית של עשרות אלפי שקלים ביום. מצב כזה מכונה קטסטרופה והוא יכול לרסק את משפחות מבחינה כלכלית ,כיסוי ביטוחי של הסיכונים הללו יכול להביא לשינוי מהותי באיכות וברמת החיים שנחווה במידה שהתרחשה אותה הפגיעה.

מהם הסיכונים העיקריים שמכוסים בתחום  ניהול  סיכונים:

ביטוח בריאות פרטי

חוק ביטוח בריאות ממלכתי מאפשר לכל אזרח במדינת ישראל  לקבל טיפול רפואי הולם במערכת הבריאות הציבורית, אך בפועל ולמרות שכולנו משלמים דמי ביטוח  בריאות מדי חודש כחלק מהמשכורת ותשלום נוסף לקופות החולים עבור ביטוח משלים שגם כפוף לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, הכיסוי הביטוחי הבסיסי שמעניקה לנו המדינה במסגרת סל הבריאות פשוט אינו מספיק  ואינו נותן מענה הולם במיוחד כאשר מדבר בקטסטרופה רפואית לדוגמא תרופה שאינה בסל הבריאות השתלה או ניתוח בחו”ל שלא ניתן לבצע בארץ.

בעזרת ביטוח בריאות פרטי ניתן לקבל את הטיפול הרפואי המיטבי  עבורכם ואף להציל חיים.

אנו מאמינים כי תכנית ביטוח הבריאות המוצעת  על ידנו ,הינה תכנית חשובה ומצילת חיים  לכל אחד מלקוחותינו ומהווה מרכיב הכרחי בסל הבריאות המשפחתי.

ביטוח חיים

תאונה או מחלה עלולות למנוע ממך לעבוד ולאבד את פרנסתך. מקרה מוות, חלילה, עלול להשאיר את היקרים לך ללא מקור פרנסה . פוליסת ביטוח חיים למקרה מוות  מבטיחה לך ולמשפחתך בסיס כלכלי לך  במקרה של אסון. אז למה לקחת סיכון? העיקרון של ביטוח חיים הוא פשוט, משלמים עבור כיסוי כספי לסיכונים שונים , לכן ביטוח חיים מכונה בשם “ריסק” (Risk). סכום ביטוח החיים תלוי במשתנים הכלכליים  של כל אדם ע”פ “ערכו הכלכלי של האדם”  ולכן חשיבות רבה לתכנון סיכונים לאדם ולמשפחתו.

 

ביטוח סיעודי

בגיל צעיר אף אחד מאתנו לא רואה את עצמו נקלע למצב סיעודי, אך התקדמות מדע הרפואה והעלייה בתוחלת החיים מעלים את הסיכון לכך. ביטוח סיעודי משמש כרשת ביטחון כלכלי למבוטח ולמשפחה. מדוע חשוב לרכוש ביטוח סיעודי כבר בגיל צעיר מאוד? טיפול סיעודי דורש הוצאות רבות, בין אם הטיפול בבית ובין אם במוסד, כאשר האחריות העיקרית למימון ההוצאות הגבוהות חלה על החולה הסיעודי ובני משפחתו, בעוד מוסדות המדינה מעניקים סיוע חלקי בלבד. ביטוח סיעודי יסייע לחולה ולמשפחתו לשמור על רמת החיים אליה הם רגילים.

רכישת הביטוח בגיל צעיר נותנת כיסוי למצב סיעודי בגיל צעיר ממחלה או תאונה או טרור מאפשרת קיבוע פרמיה זולה וצבירת ערכי סילוק לעתיד.

בעזרת הידע הרב והניסיון שצברתי אדאג כי לכם ולקרוביכם לא יהיו סיבות לדאגה בכל הנוגע לעתידם הכלכלי, גם במקרים של אובדן כושר עבודה, סיעוד נכות או חלילה מוות.

יש לך שאלה על תיק הביטוח שלך ?